#YetGen

Sevde Kübra Erkaptan
1 min readJul 10, 2020

--

YetGen yolculuğum, eğitime kabul edildiğime dair aldığım bir mail ile başladı. YetGen’e başlamadan önce bu eğitimin bana yeni bilgiler ve fikirler katacağına inancım sonsuzdu. İlk eğitim gününü bitirdiğimizde, sekiz saate yakın bir dersi hiç dikkatim dağılmadan dinlemiş ve aynı zamanda da eğlenmiştim. YetGen benim için hayal ettiğimden çok daha fazlasıydı.

YetGen ilk günden itibaren bakış açımı büyük ölçüde değiştirdi. Bildiğimi düşündüğüm konuları aslında hiç bilmediğimi farkettim. Takım çalışması, sunum teknikleri, excel gibi yetkinliklerimi geliştirme fırsatım oldu. Bu eğitim içerisinde olduğum zaman süresince sadece Erhan Hoca’dan değil farklı bölümlere, ilgi alanlarına sahip insanlardan da birçok şey öğrendim. Gördüğümüz eğitimlere ek olarak yeni kitaplar, filmler, diziler keşfettim. Daha önce hiç dinlemediğim çok sayıda konuşmacıyı dinledim.

YetGen’in bana kazandırdıkları ile kendimi yeniden bulduğumu düşünüyorum. Hayatta başarıya ulaşabilmenin sadece okul ile olamayacağını, yetkinliklerin ne derece önemli olduğunu öğrendim. En önemlisi, hayallerimi gerçekleştirmenin zor olmadığını ve pes etmemem gerektiğini…

Şubatta başlayan maceramızın artık sonuna yaklaşıyoruz. YetGen sona eriyor, benim ‘Yetkin’ birey olma serüvenim daha yeni başlıyor. Her güzel maceranın bir sonu vardır ama bu bir veda değil, yeni bir başlangıç…

Bana kattıkları değerler için YetGen ailesine sonsuz teşekkürler!

--

--